poniedziałek, 5 marca 2012

PREPRASZAM !!!

Przepraszam was ale nisetety jestem zmuszona zawiesić bloga :c
Póki co mam pełno testów a trzeba się wziąść w garść i zdobyć jakieś dobre oceny...+ nie mam narazie pomysłu po prostu brak weny ;/ Czas nieokreślony ale postaram się dodać jak najszybciej. Tak na osłode powiem że Lou przeżyje tak ładnie prosiłyście :3 nie no od początku miał przeżyć :D Dziękuje wam za tyle komentarzy nawet nie wyobrażacie sobie jak mnie to cieszy każdy jeden naprawdę :3 Jeszcze raz was mocno przepraszam...
Do zobaczenia (mam nadzieje niedługo) Roksana xx

7 komentarzy:

  1. NIEEEEE!!!
    nbb nb nbnhhhhhhhgfvbhg
    Szybko pisz NN!!!
    Wierzę w ciebie i że sobie poradzisz z nauką!
    Ale szybko pisz!!!!
    CZEKAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. What do you say "wogule" .?! ;pp
    Brak weny .?! brak weny .?! jak chcesz to Cię bardzo szybko natchne ;)
    A pozatym od kiedy Ty taka pilna uczennica .?;>
    No ale cóż cierpliwie poczekam aż "coś" Cie natchnie ;)
    Ps. szkoda że dowiaduje sie teraz ... z bloga a nie od Cb osobiście ..
    Pss. Chyba nie musze sie podpisywać ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkodaa; ///
    Ja też mam niskie oceny ale zawsze znajdę chociaż chwilkę aby wejść na Twojego bloga.
    Nie zapomnij o nas i tu wróć i to jak najszybciej.<3
    Trzymam kciuki za Ciebie<3 ; **

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje że rozdział dodasz jak najszybciej
    Powodzenia w nauce

    Nowy rozdział
    http://onedirectionmom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A.. Rozumiem brak weny, nauka, ale mimo to będzie mi bardzo brakować twojego opowiadania..:c
    Czekam na twój szybki powrót i modlę się o natchnienie dla ciebie;)
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie po tylu próbach strona załadowała się i mogę dodać ci ten Komentarz !No więc.. opowiadanie fajneee. A po za tym... Ej laska a czemu nie dodajesz nowego rozdziału? Nie oszukuj i tak się nie uczysz.. A co do weny hmm.. pomyślałabyś chwilę i już ! ;D Pozdr.

    OdpowiedzUsuń