czwartek, 9 lutego 2012

Rozdział 10

Usłyszałam dzwonek do drzwi. Matt mnie zawołał zeszłam na dół i zobaczyłam Zayna. Zamurowało mnie
-Co ty tu robisz- zapytałam wciąż w szoku
-Martwiłem się no i  jestem-powiedział. Przedstawiłam mu Matta i zabrałam do swojego pokoju.
-Nie wiedziałem że masz brata
-Tak teraz już wiesz. I jak widzisz nie było o co się martwić wszystko w porządku-powiedziałam oschle. Zapanowała cisza.- Nie Jezu przepraszam ty mi pomogłeś a ja się tak zachowuje, może to dlatego, że tu zapomniałam,a  ty mi go przypominasz. W zasadzie to po prostu uciekłam. Jeszcze raz przepraszam-powiedziałam nie wiem dlaczego wcześniej się tak zachowam. Nic nie powiedział podszedł i mnie przytulił. Usmiechnełam się.
-Wiedziałeś że jesteśmy razem-zapytałam. Zaśmiał się
-Coś mi się o uszy obiło
-Wiesz wasze fanki nie są zbyt miłe i jeszcze na dodatek to nie jest wcale prawda niegrzeczny chłopcu-spojrzał na mnie morderczym spojrzeniem. Zaśmiałam się wiem że nie lubi jak ktoś mówi o nim niegrzeczny chłopiec. Posiedzieliśmy trochę i porozmawialiśmy. Niespodziewanie wziął mnie na ręce i zaczął schodzić
-Ejjj a ty gdzie-zapytałam
-Niespodzianaka- powiedział szczerząc się
-Ale iść mogę sama-powiedziałam
-Nie nie możesz- Gdy byliśmy na dole zaraz koło nas pojawił się Matt wyraźnie nie zadowolony z wizyty Zayna.
-Gdzie idziecie-zapytał. Wzruszyłam ramionami
-Niespodzianka-opowiedziałam popatrzył chwile na mnie uśmiechnęłam się przepuścił nas-Kocham cię pa-powiedziałam na koniec. Zayn zaprowadził mnie do jakiegoś auta i zawiązał oczy
-Czy to na pewno potrzebne-zapytałam
-O i to jak najbardziej- weschnełam i pojechaliśmy. Po jakiś 10 minutach wyciągnął mnie z auta
-Ty chyba na prawdę lubisz mnie nosić-powiedziałam
-O tak to jedno z moich ulubionych zajęć-powiedział prawdopodobnie się szczerząc.Po chwili postawił mnie. Staliśmy chwilę z ciszy
-Zayn-nikt się nie odezwał. Ściągnęłam chustkę z głowy. Byłam na sali gdzie zawsze odbywają się koncerty-Gdzie ty do cholery jesteś-nikogo nie było-super niespodzianka-powiedziałam pod nosem. Usłyszałam muzykę. Odwróciłam się w stronę sceny stał tam Niall

Girl I see it in your eyes you're disappointed 
Cause I'm the foolish one that you anointed with your heart
I tore it apart
And girl what a mess I made upon your innocence
And no woman in the world deserves this
But here I am asking you for one more chance

Can we fall, one more time?
Stop the tape and rewind
Oh and if you walk away I know I'll fade
Cause there is nobody else


Łzy same leciały, ale to łzy szczęścia. Podszedł do mnie i ciągle patrzał mi w oczy

It's gotta be you
Only you
It's gotta be you
Only you


Skończył śpiewać. Nie wiem co powiedzieć jestem w szoku.
-Roxane, przepraszam nie powinienem był wtedy być z tą dziewczyną, ale byłem pijany i ona tak mi przypomnała ciebie wiem, że to żadna wymówka. Jestem kąpletnym idiotą bo uważam że zdrada to najgorsze co może zrobić chłopak a sam to zrobiłem, ale zależy mi na tobie cholernie proszę wybacz mi bo bez ciebie nie mogę normalnie funkcjonować.
-Wybaczam ci- szepnęłam-ale nie rób mi tego więcej
-Obiecuje-po tych słowach delikatnie mnie pocałował. Długo to nie trwało przerwał na Lou rzucając się na nas.
-Lou ty idioto-krzyknęłam razem z Kate wszyscy się śmiali, bo po chwili znalazła się koło nas reszta moich przyjaciół.Stałam wtulona w Nialla i patrzałam jak Kat goni przerażonego Lou.
-Kat daj spokój-powiedziałam
-Wierzysz że da spokój-zapytał Harry
-Ani trochę- Kat na moje słowa przestała gonić Lou i podeszła do Harrego uderzyła go i mnie w głowę. Lou się zaśmiał. Spojrzałam na niego morderczym spojrzeniem i teraz to ja go goniłam. Schował się za Harrym co było jego wielkim błędem bo koło Harrego stała Kat.
-Oj dajcie spokój ważne, że Roxane i Niall są razem
-I tak masz przechlapane-powiedziała Kat. Zaśmiałam się, wreście jestem w pełni szczęśliwa.
-Choćcie zapraszam was do mnie-powiedziałam
-Wiesz my wpadniemy jutro bo chętnie poszli byśmy do siebie-powiedział Shane. Kiwnęłam głową
-Do jutra-powiedziałam i przytuliłam się z nim i Ann.- Zadzwońcie-przytaknęli pożegnali się z resztą i poszli.
-To co idziemy-zapytał Liam
-Tak choćcie-odpowiedziałam. Po kilkunastu minutach byliśmy u mnie w domu- Już jestem-krzyknęłam. Po chwili zjawił się Matt.
-O wiedze że nie jesteś sama.-powiedział po chwili za Harrego wychyliła się Kat- Katie "?!" no nie wierze-krzyknął Matt -Czemu nie mówiłaś,że spotkałaś Katie-zapytał mnie
-Jakoś wyleciało mi z głowy-powiedziałam i się zaśmiałam- Rodzice jeszcze nie wrócili "?"
-Nie, wrócą dopiero jutro- spojrzałam na resztę- Ach no tak, a więc Zayna już znasz a to jest Liam, Harry, Louis i mój Niall-powiedziałam wtulając się w Nialla
-No to dobrze że wszystko już w porządku, ale jeszcze raz ją skrzywdzisz i lepiej uważaj-powiedział Matt po tych słowach oczy mi wyszły z orbit
-Matt-jęknęłam- Na góre Angela na ciebie na pewno czeka-powiedziałam pchając go na górę
-Tak, tak też cię kocham-odpowiedział wystawiając mi język nie pozostałam mu dłużna
-Ta to co robimy-zapytał Niall
-Film-krzyknął Harry
-I to Horror-dopowiedział Louis zaprowadziłam ich do salonu i podałam pudełko z filmami
-Wybierzcie jakiś-powiedziałam i pociągnęłam Kat do kuchni. Zaczęłyśmy robić popcorn. Po chwili przyszedł Niall. Kat wyszła z popcornem. Zaśmiałam się. Niall podszedł i mnie pocałował. Posadził mnie na blacie nie przestając całować.
-Hymm nie uważałam że jesteś taki niegrzeczny- zaśmiał się na moje słowa.
-No widzisz jak ty mnie nie znasz- uśmiechnęłam się na jego słowa
-Oczywiście że cię znam -odpowiedziałam. Znów mnie pocałował, oderwałam się od niego
-Nie nie mogę-powiedziałam spojrzał na mnie nie wiedząc o co chodzi-Przebierz według  wszystkich jestem z Zaynem-powiedziałam przejęta. Zaśmiał się
-Nie ja jestem z tobą Zayn jutro wszystko wyjaśni- znów go pocałowałam. Przerwał nam Harry
-Wiecie film już się zaczął-jak nas zobaczył szybko się wycofał. Pociągnęłam Nialla za rękę do pokoju. Harry spojrzał na nas i puścił nam oczko. Zaśmialiśmy się i usiedliśmy. Film oglądałam wtulona w Nialla.
-No to co idziemy spać-zapytałam wszyscy się zgodzili. Poszliśmy do góry. Kat z Harrym spali w pokoju gościnnym obok mojego. Pokój dalej Zayn, Liam i Lou a ja z Niallem u mnie. Właśnie leże w łóżku w ramionach Nialla.
-Co to była za piosenka którą dzisiaj mi zaśpiewałeś-zapytałam
-No jak wyjechałaś to ją napisałem-uśmiechnęłam się
-Czyli że całej mi nie zaśpiewałeś '?'
-No nie-powiedział i zaczął śpiewać tym razem całą piosenkę
-Jest świetna powinniście ją nagrać-powiedziałam gdy skończył
-Zastanowimy się-odpowiedział
-A masz tytuł '?'
-Nie
-No to nazwij ją "Gotta be you"
-Świetny pomysł-powiedział i mnie pocałował
-Dobranoc-powiedziałam i zamknęłam oczy.Pocałował mnie w czoło i odpowiedział. Od bardzo długiego czasu zasnęłam w pełni szczęśliwa
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Naprawdę nie wiem kiedy kolejny rozdział ostatnio mam mało czasu ale jutro zaczynam ferie więc będę się starać rozdziały dodawać szybciej.
Macie już ich płytę?
I jak rozdział ? ^^

13 komentarzy:

  1. Co do rozdziału to super :D A co do płyty do mam już dawno. Jedyny plus to to, że mieszkam w uk. Minus ? Zanim zdążyłam kupić bilet na ich koncert były wyprzedane :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział!!! A mi się kończą ferie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny. czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Feriee? Ja też chcę.;c
    Zazdroszczę..;)
    Rozdział jest świetny, świetny i jeszcze raz boski..;)
    Pozdrawiam.!
    [wspolnykierunek.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze ,że się pogodzili ; ) Odcinek cudny ,ale jak dla mnie za krótki! Ferie? Och jak Ci zazdroszczę ; ) Czekam na następny odcinek. Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie romantyczne, jak on dla niej śpiewał. *___*
    O Dżizas, ja też bym tak chciała. : D
    Czekam na nn. <3

    http://let-me-find-out-your-secret.blogspot.com/
    nn. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś informować mnie o nowych notkach? : http://i-will-be-here-by-your-side.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od dziś mam ferie . ; ) Boski rozdział . ♥ Dawaj następny . ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://dance-with-me-tonight.blogspot.com/ Zapraszam na nowy odcinek , gdzie pojawia się 1D! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. http://twitcam.livestream.com/8l9u5
    twitcam! <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak bd następny rozdział daj znaac :D
    https://twitter.com/#!/Rooksaana

    OdpowiedzUsuń
  12. Super opowiadanie... Rozdział zresztą też... :D
    Mogłabyś mnie informować o nowych postach? Będę Ci wdzięczna... Z góry dziękuję...
    @KatarzynaNikiel
    [ www.wakacyjne-love-story.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń