poniedziałek, 6 lutego 2012

Rozdział 9

Obudziłam się rano i szybko wstałam. Zauważyłam jakieś ciuchy jak się okazało ciuchy Kate.Poszłam wsiąść prysznic i się ubrałam.Usiadłam na łóżku. Co mam teraz zrobić '?' Tak już wiem, od dzisiaj mamy tydzień wolnego w szkole pojadę do rodziców. Uwielbiam moją mamę ona zawsze ma dobre rady. Wzięłam laptopa Zayna i weszłam na Skype na moje szczęście mama była dostępna zdziwiło mnie to nigdy nie przesiadywała na komputerze od czasu do czasu. Zadzwoniłam do niej okazało się że rozmawiała z moją ciocią i wszystko jasne
-Mamo przylatuje do was dzisiaj  pakuje się i wsiadam w samolot-powiedziam szybko i od razu przypomniałam sobie że mama nic nie wie o Michaelu zaniedbałam ją ale teraz to naprawię.
-Roxane co się stało-zapytała zmartwiona
-Jak przylecę to ci powiem do zobaczenia-powiedziałam i się rozłączyłam. Posiedziałam jeszcze chwile i zeszłam na dół. Zastałam tam wszystkich włącznie z Ann i Shanem. Niall siedział na uboczu zachciało mi się płakać ale trzymałam zimną krew.
-Zayn dziękuje ci za to co wczoraj zrobiłeś i tobie Kate za ciuchy. Pójdę już-powiedziałam i udałam się do wyjścia. Ann poszła za mną
-Hej pójdę z tobą oddaliłyśmy się ostatnio-kiwnęłam głową i poszłyśmy. Szłyśmy w ciszy
-Lecę do ameryki
-Co'?!' ale jak to-zapytała
-Lecę do rodziców muszę wszystko przemyśleć
-No dobra kiedy lecisz '?'
-Dzisiaj-spojrzała na mnie i mnie przytuliła. Wie że nie lubię jak ktoś mi mówi że będzie dobrze. Poszłyśmy dalej. W domu od razu zarezerwowałam sobie bilet .Lot miałam o 17. Jest 11 powinnam się wyrobić. Ann pomogła mi się spakować.
-Może zadzownie po Lou zawiezie cię-powiedziała
-Nie pojadę taksówką,a ty powiesz reszcie że wyjechałam dopiero jak będziesz miała pewność że wyleciałam
-Roxane-powiedziała spojrzałam na nią kiwnęła głową
-Dziękuje ci pożegnaj wszystkich-powiedziałam i zadzwoniłam po taksówkę.Była po 10 minutach pożegnałam się z Ann i pojechałam odpocząć od wszystkich i tego wszystkiego. Lot minął bez żadnych komplikacji. Na lotnisku czekał na mnie tata.
-Hej mała tęskniłem-przytuliłam go
-Ja też tęskniłam jedziemy-zapytałam kiwnął głowąi pojechaliśmy. Jechaliśmy w ciszy wyczuł że coś nie tak i się nie odzywał wiedział że w takich chwilach nie lubię się odzywać.Po pół godzinnej jazdzie byliśmy w domu. Rzuciłam się w ramiona mamie.
-Och córeczko opowiadaj mi szybko co się stało-tata zrozumiał i gdzieś poszedł. Opowiedziałam jej wszystko nie przerywała mi słuchała uważnie.
- Powiem ci tylko tyle a ty to dobrze wiesz jak mu na tobie zależy to coś zrobi ty musisz tylko czekać-spojrzałam na nią i ją przytuliłam
-Mam coś na pocieszenie humoru-powiedziała
-Jak coś by mogło mi pomóc-zaśmiała się
-Jutro przylatuję Matt tak w zasadzie to dzisiaj już po północy-spojrzałam na nią i nie dowierzałam
-Naprawdę-kiwnęła głową. Matt to mój 3 lata starszy brat. Jest moim przyjacielem dobrze się dogadujemy, ale jak miałam 14 lat to wyjechał do Polski ze swoją dziewczyną i widywlismy się co jakiś czas. Ciesze się że go zobaczę ostatnio widzieliśmy się pół roku temu.
-O której przylatuje '?'
-o 14, idź juz spać pewnie jesteś zmęczona- kiwnęłam głową i poszłam. Zauważyłam ze tata siedzi w swoim gabinecie i ogląda jakieś zdjęcia. Podeszłam do niego to byłam ja Matt jak byliśmy młodsi.
-Widzisz jacy byliście mali a teraz każdy w innym kraju-powiedział. Przytuliłam go
- W innych krajach ale miłość nadal ta sama-powiedziałam powtarzaliśmy sobie to często,ponieważ kiedyś tata jeździł po świecie taką miał pracę ale teraz pracuje już tu w Downey. Posiedzieliśmy jeszcze chwile wspominając stare czasy. Poszłam się umyć. Wzięłam szybki prysznic i po chwili leżałam już w łóżku w moim starym pokoju. Tak dużo wspomnień. . Wzięłam telefon i go włączyłam 50 nieodebranych połączeń i 30 sms. Nawet na nie nie spojrzałam. Jestem tu aby odpocząć. Napisałam sms do Ann, ,że doleciałam i wszystko jest w porządku i wyłączyłam telefon. Nawet nie zauważyłam kiedy zasnęłam.
.....
Obudziłam się i spojrzałam na zegarek. O matko juz prawie 13. Zerwałam się z łóżka i poleciałam się umyć. Po prysznicu ubrałam się w zwykłe rurki, niebieską koszulkę z jakimiś napisami i czarne conversy.Włosy zostawiłam rozpuszczone. Zeszłam na dół tata się właśnie zbierał
-Mogę jechać z tobą-zapytałam
-Jasne choć-pożegnaliśmy się z mamą i pojechaliśmy  na lotnisko ,ale jestem podekscytowana.
-Przylatuję z Angeliką-zapytałam to jego dziewczyna
-Tak-ucieszyłam się bardzo ją lubiłam. Nagle zobaczyłam Matta podbiegłam do niego i rzuciłam mu się w ramiona . Był zdziwiony ale mnie przytulił
-No proszę to moja sławna siostra-powiedział. Co on powiedział '?'
-Jak to sławna-zająkałam się
-No w internecie jest pełno twoich zdjęć z niejakim Zaynem Malikiem i Musze ci powiedzieć że zaszcześliwa tam nie byłaś-pwoedział no nie wierzę patrzałam na niego i nie dowierzałam.
-Hallo ziemia do Roxane-powiedział machając mi przed oczami - wszystko mi później powiesz-powiedział mi na ucho. Otrząsnęłam się i przywitałam z Angeliką. Pojechaliśmy do domu. Nie wierzyłam w to co powiedział moje zdjęcia z Zaynem no to po mnie. W domu posiedzieliśmy trochę z rodzicami.
-Hymm musimy wam coś powiedzieć-powiedział Matt spojrzałam na nich zaciekawiona.
-Jestem w ciąży-powiedziała Angela. Zszokowało mnie nie wiedziałam co powiedzieć mój braciszek będzie miał dziecko. Wstałam i przytuliłam oby dwoje
-Ale się cieszę-powiedziałam. Rodzice po gratulowali i poszli do znajomych. Angela poszła się wykąpać zostałam sama z Mattem
-No więc moja gwiazdko co się dzieje
-Może zacznę od tego ze nie jestem już z Michaelem-zaczęłam i mu wszystko opowiedziałam. Nigdy nie lubił Michaela teraz nienawidził. Na Nialla był wkurzony bo jak ktoś mógł skrzywdzić jego siostrę.
-no dobra ze mną kończymy. Gadaj co u ciebie tatusiu-powiedziałam
-Co ma być kocham ją jak szalony teraz jeszcze bardziej i nie mów nikomu ale chcę jej się oświadczyć ale to już w Polsce-wstałam i go przytuliłam. Pasowali do siebie. Posiedzieliśmy jeszcze trochę z Angelą i poszłam do siebie. Musiałam sprawdzić to co mówił Matt. Włączyłam laptopa i weszłam na pierwszą lepszą plotkarską stronę. Rzucił mi się w oczy nagłówek "Zayn Malik ma nową dziewczynę?" weszłam od razu były tam zdjęcia moje i Malika z pod klubu
"Czy nasz niegrzeczny Zayn w końcu znalazł dziewczynę..." Dalej nie czytałam była jeszcze wzmianka o Ann i Shane że się zakolegowaliśmy ale głównie o mnie i Zaynie na szczęście za bardzo nie widać mojej twarzy. Spojrzałam na komętarze było pełno typu, :"zabiję ją on jest mój" zamknęłam szybko laptopa nie chciałam tego czytać. Usłyszałam dzwonek do drzwi. Matt mnie zawołał zeszłam na dół i zobaczyłam...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Buhahahaha nie mogłam się powstrzymać i musiałam skończyć w takim momencie. Jak myślicie kto to ? Zgadujcie !
Podekscytowane z powodu wyjścia płyty ? bo ja bardzo I czy słuchałyście audycji mojego kochanego Nialla ? ^^

14 komentarzy:

  1. Niall w hits radio wczoraj <3 Mmm, cudeńko! A co do rozdziału to fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. awwwww! kocham! :>
    dodawaj szybciej! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ,że wyjechała,ale musi to przemyśleć. Czekam na następny. Audycji słuchałam z połowę ,bo nie mogłam się połączyć. http://dance-with-me-tonight.blogspot.com/ nowy odcinek , zapraszam ; ) Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja nie mogę się doczekać następnego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby Nialler zdał sobie sprawę, że zależy mu na niej i przyjechał za Roxane ? ^^ : D
    Nie mogę się doczekać nexta. :D

    http://i-wanna-save-your-heart.blogspot.com/ nowy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ej ! kiedy beddzie kolejny ;( ~!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niall'a! Błagam żeby zobaczyła Niall'a! <3
    Świetny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  8. dawaj nowy! wlasnie, niech zobaczy nialla! :c
    u mnie tez nowy jakby co :) datingstyles.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny . Dodaj szybciej kolejny rozdział nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny rozdział!
    dodawaj szybko następny < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby to był Niall , oby . Rozdział jak zwykle świetny . Czekam na kolejny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, ale to bardzo fajny. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kto do niej przyszedł. Już czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uhuhuhu ! Zajebiste ... Czekam na kolejny !
    Dodawaj szybciej! <3


    D.

    OdpowiedzUsuń